اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير .

اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير

3 خودروي هيجانانگيز 2019 كدامند؟

در سال 2019 خودروهايي وارد بازار رقابت مي‌شوند كه ارزش انتظار را دارند. Porsche Mission E و Jaguar I-Pace از جمله اين خودروها هستند.

به گزارش سرويس بازار ايسنا، سورنا سير در ادامه درباره 3 مدل از خودروهاي 2019 كه تكنولوژي آنها باعث هيجان زيادي در بازار رقابت خودرو مي‌شود، يادداشتي آورده و اين خودروها را معرفي كرده است.

2019 Porsche Mission E

مشخصات و شكل پورشه 911 امروزي، با تركيبي از برخي مدل‌هاي قديمي‌تر، اين مدل را تشكيل مي‌دهند. اما مدل‌هاي قديمي پورشه با موتور مسطح شش سيلندري و يا در حالت كلي به يك موتور تجهيز نشده بودند. اولين پورشه كه در سال 1898 ساخته شده بود نيز الكتريكي بود.

به تازگي پورشه اين تكنولوژي را يك بار ديگر مورد استفاده قرار داده و يك نسخه هيبريدي الكتريكي، پانامرا كاينSUV خود را به بازار عرضه كرده است و يك خودروي فوق‌العاده سريع به نام پورشه 918 اسپايدر توليد كرده است.

با اين حال، هر يك از آنها هنوز هم توسط يك موتور احتراق داخلي كار مي كنند. اما پورشه تاييد كرده است كه يك مدل تمام الكتريكي بر پايه مدل 2015 Porsche Mission E، را به‌زودي توليد مي‌كند.

Porsche Mission E

چرا 2019 Porsche Mission E ارزش انتظار را دارد 

نسخه توليدي Mission E فوق‌العاده خواهد بود. چرا كه بايد با مدل جديد تسلا كه در حال حاضر مي‌تواند در كمتر از 3 ثانيه به سرعت 60 مايل در ساعت برسد، رقابت كند. پورشه مي‌گويد توليد خودروي چهار درب برقي به حدود 600 اسب بخار نياز دارد و داراي برد 300 مايل است.

اين شركت مي‌گويد شارژر 800 ولتي خودرو مي‌تواند ظرف 15 دقيقه باتري‌هاي ليتيوم يوني را در كف خودرو تا ظرفيت 80 درصد شارژ كند. اين خيلي سريع است و كاملا مي‌تواند بازي را در دنياي خودروهاي برقي عوض كند.

همچنين، اگر نسخه توليدي Mission E چيزي شبيه به مدل معرفي شده در نمايشگاه فرانكفورت در سال 2015 باشد، به يكي از مدل‌هاي مطلوب در فهرست توليدات اين شركت تبديل مي‌شود.

البته در حال حاضر پورشه پانامرا در بازار خودروهاي اسپرت، طرفدار زيادي دارد و بسياري از علاقه‌مندان اقدام به اجاره خودرو پورشه براي مراسم‌هاي خود مي‌كنند.

2019 Jaguar I-Pace 

هفت سال پيش، جگوار خودروي سوپراسپرت هيبريدي برقي خود را معرفي كرد (  C-X75 ) كه بسيار زرق و برق دار بود. اما همانطور كه در بسياري از محافل آمده است، شركت تصميمي براي ساخت اين خودرو به صورت دو درب ندارد. در حقيقت، جگوار تا به حال هرگز محصولي در عرصه خودروهاي هيبريدي يا الكتريكي ارائه نكرده است و اين بدان معني است كه در پشت رقباي اروپايي خود مانند مرسدس بنز و بي ام و قرار دارد.

زمان، زمان تغيير است و جگوار مي‌تواند از خودروهاي هيبريدي پا فراتر گذاشته و به سمت خودروهاي كاملا برقي حركت كند. سال گذشته، جگوار مدل خودروي الكتريكي I-Pace را در نمايشگاه خودروي لس آنجلس نمايش داد و بلافاصله گفت كه در سال 2018 در جاده‌ها مشاهده خواهد شد.

Jaguar I-Pace

چرا 2019 Jaguar I-Pace ارزش انتظار را دارد

مفهوم I-Pace يك جادوي واقعي بود و جگوار با شهرتي عالي در خطوط توليد خودروهاي مفهومي كه آنها را مستقيما به توليد مي‌رساند، بدون اينكه كوچك‌ترين تغييري در ظاهر آنها ايجاد كند. در توليد I-Pace از معماري خودروهاي جديد براي مدل هاي سدان ، كراس اور و شايد حتي ماشين‌هاي ورزشي استفاده شده است.

اين مدل چند اينچ درازتر از مدل F-Pace (كراس اور فعلي جگوار) و كمي باريك‌تر است. مدل I-Pace از يك باتري 90 كيلو وات ساعتي استفاده مي‌كند كه به گفته اين شركت مي‌تواند بيش از 220 مايل را با يك بار شارژ پوشش دهد و در حدود 4 ثانيه به سرعت 60 مايل در ساعت برسد.

مدل‌هاي كراس اور جايگاه جديدي در بازار رقابت دارند كه مجموعه بي‌نظيري از اين مدل‌ها در سال 2017 وارد بازار شد. با اجاره ماشين  كراس اور به‌راحتي مي‌توانيد براي مسافرت‌هاي بين شهري خود برنامه‌ريزي كنيد.

2019 Toyota Supra 

سوپرا از سال 1970 تا سال 1998، خودروي برتر شركت تويوتا بود. سوپرا در اصل نسخه قدرتمندتر و لوكس تر از كوپه سليكا بود. اما نسل دوم سوپرا نهايتا توانست به عنوان يك مدل مستقل روي پاي خود ايستاده و از گزينه توربو نيز در توليد آن استفاده شد.

اما اين نسل سوم بود كه به سوپرا كارايي بالا و فوق‌العاده داد. مدل توربو دوقلو كه در سال 1996 عرضه شد قدرت كوروت (320 اسب بخار) را به آن داد و به عنوان بخشي از روياهاي يك نسل از طرفداران خودروهاي وارداتي تبديل شد. موتور با دوام و شش سيلندري آن مي‌تواند با انجام اصلاحاتي روي خود، صدها اسب بخار اضافي را به راحتي اداره كند، به طوري‌كه سوپرا در سال 2001 در The Fast and Furious (فيلم سريع و خشمگين) احساسات همه را برانگيخت. در دو سال آينده، سوپرا دوباره به بازار رقابتي خودرو بازخواهد گشت.

Toyota Supra

چرا 2019 Toyota Supra ارزش انتظار را دارد 

اين بار، به جاي توسعه مستقل و همه‌جانبه اين خودرو، تويوتا با بي ام و همكاري خواهد كرد و قطعات را با مدل BMW Z5  به اشتراك خواهد گذاشت. اين يك خبر خوب است زيرا بي ام و مطمئنا داراي تخصص و مهارت خاصي در ساخت خودروهاي ورزشي سرگرم‌كننده است.

بسياري از آنها پيش‌بيني مي‌كنند كه زير كاپوت سوپرا، يك موتور توربو قدرتمند دوگانه V6 يا نوعي ترانزيستور هيبريدي قرار مي‌گيرد. سال‌هاست كه طرفداران واقعي تويوتا خودرويي ورزشي با كارايي بالا را نديده‌اند و اين مدل سوپرا بايد به اندازه‌اي خوب باشد كه بتواند لذت رانندگي را براي طرفداران خود ايجاد كند.

علاقه‌مندان مي‌توانيد براي اجاره ماشين در تهران يا ساير شهرها با شماره‌هاي 77722629 – 021 و 22064374 – 021 تماس بگيرند.


برچسب: اجاره خودرو، اجاره ماشين در تهران، اجاره ماشين، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۴:۴۲ توسط:محيا يوسفي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :