اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير .

اجاره خودرو در تهران - تشريفات سورنا سير

EQ نام تجاري جديد براي خودرو هاي الكتريكي

 

خودرو هاي الكتريكي

در نمايشگاه پاريس، مرسدس بنز نام تجاري جديد خود را براي خودرو هاي الكتريكي معرفي كرد. EQ، به معناي هوش الكتريكي و برگرفته شده از ارزش هاي مرسدس بنز، احساسات و هوش است. نام تجاري جديد شامل تمام جنبه هاي اصلي خودرو هاي الكتريكي با تمركز بر نيازهاي مشتري بوده و پا را فراتر از يك وسيله نقليه گذاشته است.

EQ يك اكوسيستم متحرك الكتريكي از محصولات، خدمات، فن آوري ها و نوآوري ها را ارائه مي دهد. اين نام تجاري طيف گسترده اي از محصولات از خودروهاي الكتريكي گرفته تا جعبه هاي ديواري و خدمات شارژ مجدد با واحد هاي ذخيره انرژي خانگي را شامل مي شود.

 

 

خودرو هاي الكتريكي 2

شارژر خودرو هاي الكتريكي

 

 

اين نام تجاري، خودروي مفهومي EQ خود را به خط توليد نزديك كرده است كه اولين جشن نمايش جهاني آن در پاريس برگزار شد. اولين مدل سري EQ توليد شده به صورت SUV قبل از پايان اين دهه رونمايي خواهد شد.

EQ جهت گيري روشن براي مشتريان

نمونه كارهاي EQ شامل تمام خودروهاي الكتريكي با باتري در آينده و همچنين محصولات و خدمات مرتبط با مرسدس بنز است. به اين ترتيب، مخترعين خودروهاي موتوري يك وسيله ساده و شفاف با جهت گيري در مشتريان خود را در مجموعه هاي در حال توسعه خود فراهم كرده اند. بنابراين نام تجاري EQ گام منطقي بعدي در استراتژي فروش و بازاريابي براي بهترين تجربه مشتري خواهد بود.

مرسدس بنز در حال حاضر زيرساخت هاي شارژ مناسب را براي خودرو هاي الكتريكي ارائه مي دهد، از قبيل يك جعبه ديواري به عنوان يك ايستگاه شارژ سريع در خانه، نرم افزار رايگان “Charge & Pay” براي شارژ راحت در ايستگاه هاي شارژ عمومي و همچنين براي صاحبان خانه ها و كسب و كارها، واحد ذخيره انرژي ثابت براي استفاده از انرژي توليد شده توسط سيستم هاي فتوولتائيك يا خورشيدي.

تمام اين محصولات و خدمات در آينده تحت نظر EQ قرار خواهند گرفت. به اين ترتيب، مرسدس بنز يك تصوير منسجم و واضح براي محصولات و خدمات پايدار ستاره دار ايجاد مي كند.

متصل، مستقل، مشترك و الكتريكي

تحرك آينده در مرسدس بنز بر چهار پايه استوار خواهد بود، متصل، مستقل، مشترك و الكتريكي. مدير عامل شركت دايملر و مدير توليد خودروهاي مرسدس بنز ، گفت: “مفهوم EQ” هماهنگي منطقي بين هر چهار پايه است. خودرويي بدون آلايندگي كه متعلق به آينده است و برند جديد EQ ما، فراتر از خودرو هاي الكتريكي است. EQ يك اكوسيستم الكتريكي فراگير از خدمات، فن آوري ها و نوآوري ها مي باشد.

نسل جديد خودروهاي الكتريكي براساس معماري خاص بر پايه مدل هاي باتري الكتريكي طراحي شده است، كه در هر جهت قابل اندازه گيري است و در همه مدل ها قابل استفاده است.

 

 

خودرو هاي الكتريكي 3

خودرو هاي الكتريكي مرسدس بنز

 

 

طراحي از نقطه نظر الكتريكي جديد

گوردن واگنر، رئيس طراحي در دايملر AG، گفت: مفهوم EQ يك مفهوم گرم و سرد است. شگفتي آن در تفسير فلسفه طراحي احساسي و خالص ما است، هدف اين است كه يك نوآوري مدرن و متمايز الكتريكي ايجاد كنيم.

طراحي ماشين نشان مي دهد كه استفاده از ملزومات غيرضروري كاهش يافته است و تمركز بر جنبه هاي جذاب افزايش داشته است با فرم اوليه يكپارچه. او مفهوم EQ را تركيبي از ژن هاي يك SUV با كلاس و پويايي خودروهاي كوپه كرده است.

فضاي داخلي، نوآورانه و عملكردي

تمركز در طراحي فضاي كابين راننده بر روي استفاده از كنترلگرهاي ساده لمسي با يك جلوه الكتريكي جديد و سازگار با ظاهر بيروني است. طراحي نامتقارن پانل دستگاه با صفحه نمايش بزرگ و عريض آن براي استفاده راننده انجام شده است.

فضاي داخلي “مفهوم EQ” با مفاهيم لوكس و مدرن متمايز شده است و كاربري اصلي آن در يك رابط كاربري جديد طراحي شده است كه تركيبي از احساس و هوش است كه كاربر پسند بوده و از سوئيچ ها و دستگيره هاي سنتي، به جز تنظيم صندلي الكتريكي معمول مرسدس بنز استفاده شده است.

حاشيه ها به رنگ رز صورتي بوده و كنسول مركزي قابليت شناوري دارد. از طريق كنترلگرهاي مكانيكي كه به عناصر حساس لمسي مجهز شده است. به طور مشابه با كنترل هاي لمسي روي فرمان، راننده مي تواند از يك انگشت براي كنترل آب و هواي اتوماتيك و سيستم سرگرمي استفاده كند.

در مدل هاي آينده، از ملزومات حركتي كه نشان دهنده پيشرفت هاي الكتريكي مي باشد، استفاده شده است. تلفيق طراحي جذاب، لذت بردن از رانندگي، كاربري روزمره و حداكثر ايمني، به صورت كاملا معمول، مشابه با هر وسيله نقليه توليد شده توسط توليد كنندگان خودروهاي موتوري.

تشريفات سورنا سير آماده ارائه خدمات اجاره ماشين در تهران و اجاره خودرو در تهران در اكثر شهرها مي باشد.


برچسب: اجاره خودرو در تهران، اجاره ماشين در تهران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۰۷:۳۴ توسط:محيا يوسفي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :